总结最近心情

想改改163blog,可惜无时间同心机
懒人Vane
------------------------------
加翻大肥,家因佢同佢條女成日去我空間...
我覺得佢地真系無聊...
加翻我,跟住又將空間設問題..
我頂..我覺得佢條女實在太神經拉啩...
我只不過入過那麽一次姐...佢地成日偷偷
摸摸來我空間"目及"嘢啦..
記得大肥以前講過,佢想要簡單嘅生活,想簡單D
就得啦..但系我就系甘複雜嘅,點簡單呢?依傢米
幾好,穩到個簡單又可愛嘅女仔,早知如此何必當初...昔日友誼化爲水啊...
------------------------------------------
rui講佢以前條女下年結婚啦
對象系撈嘅..甘人地撈米撈囉,關你鬼事啊
你嬲乜嘢啊?
人地飛你都系4年前咖事啦
你仲未釋懷??

我感到好難過...
------------------------------------------
細佬嘅事都令我好煩..
睇到媽媽甘傷心,我都無能為力,起碼系目前為止
我乜都做5到.....
------------------------------------------
其實我好介意系米?
問到底其實我好介意
但系事實上我又系要扮大方,扮無野
------------------------------------------
我系好想結婚,因爲我羡慕D人可以同中意嘅人一齊
我知我無可能咖,結婚?束縛?自由?
我甘5安分,點做好老婆同媽咪哩兩個角色..
何必去製造悲劇...
-------------------------------------------
要來M啦..情緒化開始啦

------------------------------------------
真系5明點解我可以甘容易就愛上一個人

明知痛苦,仲要繼續

 





评论

© Hello,I'm Vane | Powered by LOFTER