中毒唔淺

 

我嘅命运点解甘衰咖...
周旋于狮子座同处女座之间
暗恋无可能系埋一齐嘅白羊座
欣赏嘅金牛座却系有室之人
遇见好o岩feel嘅双鱼座却系远方
頂啊...

越恋爱越糟糕
越糟糕越要恋爱
真系俾自己激死!!
脆弱嘅时候最容易俾坏人有机可乘
咁又俾人伤害咗啦
脆弱嘅时候最容易行差踏错
衣傢又实现咗啦
重复犯错
依幾個字系甘寫嘅
心淡
依兩個字系甘寫嘅
犯賤
衣傢,我又識多兩個啦
真系極度無語
點解點解啊??
唔發生都發生咗啦
唔通頰硬斷咗佢啊?
其實...如果頻率仲系同步唔到
我霖都系要做個决定咖啦

系淨低嘅依兩年靜下
起碼咁我可以專心啲...有翻啲成績啊

 

有時唔知做乜好鬼傷心
個心喇住喇住

我一直認爲
中意一個人嘅表現絕對唔系咁樣啰

咁我自己呢?

一向都表現得好瀟灑


有時不禁霖,如果我同左CCK會點呢?
可以用離奇兩個字來形容...
佢成熟穩重有理想有前途我確實嚮往過
但系佢做咗件我都唔知點原諒佢嘅嘢...
其實又如果當年無拒絕鬍鬚佬會點呢?
真系不堪設想
衣傢仲有個chris...
我無法原諒佢都無法原諒自己

一直以來我都無后悔,但系就做咗好多已經彌補唔到嘅嘢

囬首往事  一去不復返
真系希望自己可以成熟啲

 

 

 

 

 

 

 

 


-------------------------------------------------------------------------------------
Vane永遠都系霖咁多

 



评论

© Hello,I'm Vane | Powered by LOFTER