2008-12-02

再次失去你?
我真系想问你几时得到过我?
你5觉得讲哩句话好可笑咩?
我真系5明
甘多年拉,你仲系采取D甘消极嘅态度
如果你系中意我嘅点解5争取?
点解你5讲?
如果你觉得讲左连朋友都无得做
点解你5选择放弃对我嘅感情?
点解要搞到大家都心知肚明
但系就系仲隔住层嘢
你5讲我永远都扮5知
就算你讲左
我都系只当你系好朋友
我确实讲过我同你系无可能
...
但系果段时期你确实令我好感动
有时有D规则系可以打破咖
你无继续行动
系你自己错失机会
5好怪我

依家你成日写D甘嘅嘢
搞到好似我嘅错甘

你系我重要嘅朋友
...点解就系翻5到去从前??





评论
热度(1)

© Hello,I'm Vane | Powered by LOFTER